maandag 21 april 2014

paas weekend

Paas weekend, nou ja paas zondag dan. Hier geen 2de paasdag.

Het weer was in elk geval heerlijk. Warm genoeg om buiten te zitten. Wel 17 graden C. Ja dan zitten wij dus in een t shirt buiten in het zonnetje.

Ik lekker lui zijn en Kevin die ons paas dinner kookt. Ook wel eens fijn. Dat kan je namelijk best aan hem over laten.

Vandaag gewoon maandag. Het blijft altijd raar hoor, geen 2de paas dag. En pinksteren doen we ook al niet aan of hemelvaart dag.

Vandaag ging ik dus bij tijds richting mijn nieuwe uitdaging.  Ik zou hier graag een paar vellen vol over willen schrijven, maar ik heb besloten om dat niet te doen. Reden is dat er een overijverige nieuwe spouse x rond loopt die geen mogelijkheid onbenut laat om iemand te bellen en rotzooit te trappen. Helaas al behoorlijk wat ervaring mee.

Nou in elk geval ging het super goed. Wachten is op de background check en dan gaat ie mij een aanbod doen. We wachten heeeel geduldig maar waarschijnlijk wordt dat volgende week.

Ook vandaag was het weer heerlijk weer, maar de komende dagen wordt het weer wat minder. Kevin is al begonnen om zijn groente tuintje van onkruid te ontdoen.

We krijgen ook nieuwe buren. Ze zijn klaar met renoveren hiernaast en de nieuwe buren zijn aan het verhuizen en huis klaar maken.

Lijken we leuke mensen emt 3 kinderen.

Aleysha mag weer met haar auto naar de garage. Er is net een re call gemaakt en vandaag lag er een nieuwe re call in de bus. We wisten al dat die er aan kwam, maar de vorige keer konden ze dat nog niet maken want er was nog geen officiele re call.

Aleysha is druk met haar mack trial. dat is zeg maar een competie van rechtzaken. een team is dan de verdediging en een ander team de anklager. Ze doen dan een hele rechtzaak na, complete met een echte rechter. Inmiddels is het team van Aleysha gevorderd tot de regionale en moeten ze binnen kort naar Binghamton. Aleysha is dus de laywer en blijkbaar een verrekt goeie.

Ik had er nog nooit van gehoort. Maar Aleysha heft er plezier in...Ze gaat namelijk niet voor niks criminal justice studeren.

4 opmerkingen:

  1. Altijd handig een lawyer in de familie!
    Wiebe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad mooi weer afgelopen weekeinde. Hier op het eiland was het gisteren ook mooi weer maar vandaag weer koud. Succes bij de nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elke, Oakville (ON)25 april 2014 om 16:29

    Criminal Justice (Bachelor of Arts?) lijkt me een boeiende studie, en iets waar nog wel werk in te vinden is. Je bent zeker trots op je dochters he? Ze doen het echt goed!
    Je maakt me wel erg benieuwd naar 'spouse x'. Maar als je er mee in de nesten kan komen, dan is het beter om niet teveel te schrijven.
    We duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke I am beyond proud of both of them. Yeh spouse x is a complete psycho. She loves calling the cops on me or my daughter with false tips, or child protectieve services, or who ever she can call to steer up some trouble.

    BeantwoordenVerwijderen