donderdag 10 april 2014

feestje

Gister hadden we een trade show van mijn werk. In Syracuse. We begonnen met de gewoonlijk toespraken hoe geweldig deze werkgever is en hoe geweldig onze stores zijn. De nodige jaarlijkse prijzen werden uitgereikt en daarna een lunch. Nou ja was meer een complete dinner maal. Was wel goed trouwens.

Daarna de trade show. Verdors die nieuwe dingen laten zien en veel dingen te proeven uiteraard. Na zo'n "lichte" lunch hadden we dat nodig uiteraard.

Daarna een uurtje open bar. En socializing zoals ze dat noemen. Mijn super visor wilde effe met mij praten. O boy wat heb ik nou weer gedaan.

Maar ik was "not in trouble" zoals ze dat noemen. In een store ergens in the middle of nowhere gaat de manager met zwangerschaps verlof. Of ik die store wil overnemen.

Ja aan de ene kant wel maar het is wel een klere eind rijden. In een dorpje met een negatief bewoners aantal. Zo'n dorpje in the middle of nowhere met 3 huizen. Voordeel is wel dat het vlak bij Oneida lake is en in de zomer dus behoorlijk druk.

Ik weet ook nog niet hoeveel mijn salaris veranderd dus we moeten er nog even over denken.

Daarna kregen we dinner. Ik had er heel wat van verwacht in zo'n groot hotel, maar hier hoef je dus niet te gaan voor dinner. Slecht hoor.. De salade was ene klein bordje met wat sla, 2 mini totaatjes en een dikke homp komkommer. Hoofd gerecht was wat vage niet te herkennen groentes (koud), gebakken aardappels (uitgedroogd) en kip en steak. The steak was het enige dat te pruimen was. Toetje was een mini stukje cheese cake (ook uitgedroogd)

Daarna weer wat speeches en dan open bar en dansen. Ja Amerikanen kunnen ook feesten. Was super gezellig en ik denk dat ik om 11 uur de enige was die nog nuchter was. Sommige waren al vertrokken naar hun kamer..

Ik was eigenlijk niet van plan om lang te blijven maar het was best gezellig dus waarom niet. Is ook wel eens leuk om je supervisor en de dir Operations ladder zat te zien.

Om 2 uur was ik thuis.

Inmiddels zat ik mijn hoofd te breken over de naam van de plaats waar men me heen wil sturen. Ik moest google gebruiken want ik kan die naam maar niet onthouden. Ben hem inmiddels alweer kwijt.

Vandaag gelukkig wel wat uitslapen want ik hoef vanmiddag pas te werken. Ik denk dat diverse collega's een hang over hebben vandaag. De meeste zijn toch vrij. Vooruitziende blik denk ik.

Dat uitslapen ging ook niet helemaal volgens plan. Kevin was net vertrokken naar zijn werk en ik draaide me nog een keer om. Maar nog geen 5 minute nadat hij vertrokken was, hoor ik een herrie op straat van blad blazers en machines.

Ik sta maar op na een paar minuten. De sneeuw is inmiddels weg en dus vind de town van New Hartford het nodig om direct mijn straat te ontdoen van de rommel die altijd onder de sneeuw vandaag komt. Blad blazers, shovels, vrachtwagenhet hele arsenal.

Ik ben toch wel benieuwd welke hot shot hier in de straat woont. Zodra er een vlok sneeuw valt komen de schuivers te voorschijn. Voor een doodlopende straat. Maar genesee straat wat de drukste straat in NH is, daar is men dan nog niet geweest. Inmidddels zijn de straten schoon, de stoepen schoon zelfs de bladeren van het gras tussen de stoep en de straat ligt er keurig bij. Super..

 


1 opmerking:

  1. Leuk. We waren in Atlantische Stad afgelopen week voor de verjaardag van mijn vrouw. Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen