donderdag 17 april 2014

Afgelopen maandag belde de meneer van de xxx. We maakte een afspraak. Voor volgende week. Gisteren belde hij terug of ik ook donderdag missschien tijd had.

Nou ja daar maken we tijd voor he.

Dus vandaag na mijn werk op naar xxx. een plaatsje te oosten.

Op de afgesproken tijd kwam ik aan. De xxx meneer was snel gevonden.

Het gesprek duurde ruim anderhalf uur en was een heel prettig gesprek. Wat ik gedaan had en veel van open vragen. Hij was ook erg geintresseerd in hoe dingen in Europa gaan en wat de verschillen zijn , maar ook over dingen die de afgelopen jaren veranderd zijn.

Volgens mij had ie zijn beslissing al vrij snel gemaakt. Het gesprek ging over in de benefits etc.

Ook vertelde hij wat de mogenlijkheden zijn. Hij werkt voor een Corporatate. Corporate heeft pas een jaar stores in north NY. Een vrij nieuwe markt voor hen. Meeste  zijn recent over genomen of gebouwd. Veel corporate mensen zijn vanuit andere regio's hierheen verhuisd en men is nog steeds bezig om de juiste mensen te vinden. Mede omdat er het komende jaar nog een flink aantal stores bij komen.

Dus opportunities genoeg. We hebben gesproken over hoe ik het beste ingewerkt kan worden.

Ik had met Shirley afgesproken na het interview. Maar het interview liep wat uit. Ik zag Shirley al binnen komen en ergens gaan zitten. We waren zo goed als klaar met het gesprek toen ik vertelde dat mijn dochter al zat te wachten. Gelijk begroette hij haar en nodigde haar uit om er ook bij te komen zitten.

Voor ik het in te gaten had was hij mijn dochter ook aan het recruten.

Maandag ga ik een dagje proef draaien om te zien of het echt iets is wat ik leuk vind. Nou ik denk dat ik dat zo ook wel weet. Ook moet hij een background check doen en mijn werk history checken. Maar als alles netjes uitwerkt dan heb ik een nieuwe baan. .

Ik heb er zo'n zin in.. Kan niet wachten tot het maandag is.

6 opmerkingen:

  1. Oh wat fijn voor je!! Succes en veel plezier maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Eindelijk, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Angélique Pater17 april 2014 om 22:20

    Gefeliciteerd, weer terug bij je oude vertrouwde Mac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee wat goed zeg! Gefeliciteerd, ik duim voor je dat alles doorgaat :D

    Liefs ♥ Rosie

    BeantwoordenVerwijderen