zondag 6 april 2014

staaltje stupidity

Een mevrouw komt aan de kassa:

Mevrouw: Uh I tried to use my debit card (pinpas) at the pump. It said start pumping but I don't where to go from there.
Ik: Uhm which pump are you on?
Mevrouw: pump 3 but I already swiped my card
Ik kijk op mijn kassa maar pomp 3 is "vrij" dat betekend dat er geen hold van een card is.
Ik: ok ma'm something must have gone wrong because pump 3 is clear, but I can help you in here. Mevrouw: Ok how.
Ik: well we can set the pump and payment in here and then you are good to go.
Mevrouw: But then I'm going to pay twice?
Ik: no off course not
Ze jaagt haar debit door de machine voor ik de pump kan zetten en op moment dat ik dus haar pre paid ingetoetst dan pas kan je de card gebruiken.
Ik: Ma' m you need to swipe your card again, it didn't take it.
Mevrouw: Oh but I hope I didn't pay 3 times now

Natuurlijk mevrouw dat doen wij altijd, mensen 3 x laten betalen nou good...
Als ze nou gewoon de instructies aan de pomp gevolg had dan was ze alang klaar geweest.
Maar ja benzine tanken is en blijft moeilijk.

Mevrouw 2 bij de kassa
Mevrouw: can I pre pay $40,00.
Ik: sure what pump are you on
Mevrouw: I'm the gray car
Ik kijk naar buiten. 7 auto's bij de pompen en 4 gray en een grote truck recht vor mijn raam.
Ik: Ma'm I need to know which gray car. I have 4 at the pumps
Mevrouw: the Toyota.
Zucht, denk je nou echt dat ik door het raam kan zien, met een grote truck in mijn uitzicht, welke grijze car een Toyota is..?
Ze moet naar buiten om te gaan kijken bij welke pomp haar auto is.. Zucht, 4 andere mensen in de rij wachten geduldig.

Mevrouw3:
Mevrouw: Can I get $35
Ik: What pump ma'm.
Mevrouw: uhh I can't see the number are faded.
Ik: I need to know what pump
Mevrouw loopt naar de deur en dan komt ze terug en zegt pump 5
Ik zet pump 5 voor de $35
Ze loopt nog effe door de store naar de toilet en loopt dan naar buiten.
Komt ze terug. Oh I'm on pump3
Ik kijk op mijn kassa en pump 5 is aan het pompen. Sterker nog die stopt net met pompen en rijd weg nadat men 15 dollar gepompt heeft.
Mevrouw ik heb de $35 op pomp 5 gezet waarvan nu iemand anders 15 dollar van heeft gepompt
Mevrouw: What, he stole my gas.
Ik: Ma'm you told me pump 5
Mevrouw: Well I could not read the numbers they are faded. Nou ik kan het nummer in het donker van binnen uit lezen op de pompen en en aan de voorkant can de pompen staat het nummer ook 15 cm groot!!
Ik: Ma'm I can put the 20 that is left on pump 3 for you.
Nou je begrijpt dat hell los barste. het was mijn schuld, ze kon de  nummers niet lezen en bls bla bla, wilde de politie bellen, wat ze ook deed want die andere auto had haar gas gestolen. Die andere auto heeft waarschijnlijk de credit card gebruikt en niet gezien dat die niet door ging en begon te pompen.

Uiteindelijk heb ik haar maar 35 laten pompen Secreet!

 Midden in de nacht rond half 4
Ik zie een auto bij pump 1 en kan op mijn kassa zien dat ie pompt
Ik doe wat andere dingen en 20 later kom ik bij de kassa en zie dat pomp 1 nog steeds in werking is. dat betekend dat de nozzle nog in de auto is, maar hij pomp niet meer.
ik kijk uit het raam en zie de auto met de lichten aan, de nozzle nog in de auto en ik zie iemand in de auto.
Ik ga kijken. De man kijkt te slapen in de auto. ik haal eerst die nozzle uit zijn auto voor hij zo wegrijdt met mijn nozzle nog in de auto en de slang van de benzene pomp trekt. Zal de eerste keer niet zijn.
Ik tik op het raam maar geen enkele reaktie. Oh shit hij zal toch niet.... Ik tik nog wat harder en het beweegd maar daar blijft the dan ook bij. Are you ok sir..? Geen reaktie. de auto loopt op dat moment.

Ok das een karwijtje voor 911. Ik bel en leg uit wat het problem is. Of ik effe wil lijken of hij nog ademt. Nou hij bewoog dus ik denk het wel. Mevrouw het is midden in de nacht, ik ben hier alleen. Ik ga helemaal niet kijken.

Binnen no time staat the hele spectakel op de stoep. Police, sheriff, troopers, brandweer met brandweer auto en 7 vrijwillers auto's, ambulance.. Het was ineens druk midden in de nacht.

Meneer was moe.. Hij bleek niet gedronken te hebben maar vast in slaap. Het kostte de troopers ook effe moeite om die kerel wakker te krijgen. Ja hoor ga lekker pitten aan mijn gaspump.

Ik loop langs de koeler richting de toiletten. Een man komt mij tegemoed. In het voorbij gaan zegt hij: do you know there is a guy passed out in the bathroom?
WHAT...ik kijk om maar de man liep gewoon door. Ik dus naar de heren bathroom. Ik klop en geen reaktie. Ik  ga binnen.
Ligt een kerel languit op de vloer. Gezicht gezwollen en diep rood. Oh shitky....Rare dingen flitsen dan door je hoofd.

Ik tik hem aan. Sir, are you ok? Er komt een grommend geluid uit. De alcohol lucht is onbeschrijflijk net als de stront lucht overigens.
Sir you need to get up. Come on!
Hij probeert overeind te komen na diverse aanmaningen van mij. Voor hij recht op zit plettert ie de andere kan top om en met zijn hoofd op de tegel vloer. Klonk..

Ohh dat gaat hem dus niet worden.. Hij probeerd het weer. Sir, you you know what, you just stay put.. Just lay down ok?
En ik loopt de bathroom uit om een telefoon te grijpen.
Met telefoon in de hand loop ik terug. 911...
Ik leg wederom mijn problem uit. De nodige vragen waar ik er maar weinig van antwoorden kan. Behalve dat ie waarschijnlijk zo zat als een kanarie is en complete van de wereld.

Ik dank God altijd op mijn blote knieen dat de reaktie op een 911 call altijd zo uitzonderlijk snel is. Binnen 2 minute staat de eerste vrijwillige brandweer man in de store, die in de buurt was toen hij de oproep horde. Nog geen minuut later loopt de Vernon police binnen. En in 5 minute heb ik alles weer in de store. Uiteindelijk hebben ze hem meegenomen in de ambulance want er was geen land mee bezeilen. Hij kon niet staan laat staan lopen.Wist alleen zijn voornaam en hoe hij daar gekomen was had ie ook geen idee van. Hij was meer half in coma dan bij kennis.

Als ie dan uiteindelijk weg is kan ik de bathroom dweilen. Want de strond liep uit zijn broekspijpen.

Maar dat zijn dan klanten, nee dan je collega's

Mijn geweldige manager heeft een meisje aangenomen. Ze is niet de slimste. En dat is de understatement van het jaar.
Ze drukt de coffee machine aan terwijl de pot nog vol was. En het gevolg was dus een gallon ( 4liter) coffee loopt over de coffee counter naar de vloer voor wij het zien.
R begint met de machine uit te zetten en de coffee counter schoon te maken. Ik haal de mop car en geen haar de mop. Hier kan je dat even op dweilen.
Ze kijkt me aan of ik 2 hoofden heb. Ze stapt midden in de coffee plas en zet de mop op de grond.
En ik zweer je dit is wat ze zei:
How do I mop his op. Do I just let it soak..? En ze kijkt me aan met een verwarde blik!
Ik: you don't knop how to mop something op?????

Onze Sally (64 jaar) noemt haar sleeping Jesus. I wonder why

Niu denik je misschien dat dit een jaar lang avonturen zijn. Nou nee so maar even wat voor beelden. Wat in een 2 week periode gebeurde..

4 opmerkingen:

  1. Jouw blogjes met avonturen zijn zoveel leuker dan de Nederlandse soapserie "Goede tijden, slechte tijden". Dat valt gewoon in het niet bij die Amerikanen in jouw store.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dit, fijn dat je weer blogt!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tijd om weer hamburgers en frieten te gaan verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb ik je gemist. Ben blij dat je er weer bent.
    Wat een avonturen zo midden in de nacht. Ik snap wel dat
    je iets anders wilt gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen