maandag 1 februari 2016

Week 2

De eerste week is voorbij. Gelukkig, want het was zwaar. Die meeting maandag daar ben ik dus niet eens heen gegaan. Maandag kon ik de bank niet af komen en als ik er al af kwam dan was het om de toilet te bezoeken. Als een vaatdoek heb ik de rest van die dag door gebracht.
De rest van de week ben ik wel naar mijn werk geweest. Maar het was afzien. Niet zozeer het werk maar in het algemeen. De misselijkheid werd wel minder maar de andere klachten namen juist toe. Ik heb constant het gevoel dat de grond onder mijn voeten beweegt. Een beetje alsof je te veel gedronken hebt.

Mijn hoofd is 1 grote wolk. Ik kan echt nergens op concentreren en ik vergeet echt alles. De hele dag door. Het lijkt wel of mijn hersens in de slow motion stand staan.

Mijn spieren doen niks behalve pijn. En ik heb een doorgaande 24/7 hoofdpijn. Met veel pijn stiller krijg ik het ergste wel weg maar ik wil ook niet te gaan aan pijn medicatie want dan spelen mijn darmen weer op. Zelfs mijn weeg schaal is er van slag van. Die zij mij maar zo dat ik in een week 5 kilo ben aangekomen. Gek ding uiteraard...Geloven we niks van..

Maar goed genoeg geklaagd. De ergste week zit er op en vandaag voelde ik me stukken beter.
Ik ga zo ook eten koken. Dat heb ik gister weer voor het eerst gedaan. Stamppot rauwe Andijvie tot grote vreugde van mijn op visite komen de kinderen, en tot groot verdriet van Kevin. Die is en blijft het stamppot gebeuren maar een raar iets vinden.

Zaterdag gingen we even naar de winkel en bij de price chopper staan we bij de kassa. Ik kijk wat rond terwijl ik wacht en waar valt mijn oog op...


Zomaar in Coopertown bij de kassa, ECHTE drop en echte wine gums.. Ik moest wel effe 3x kijken hoor, maar het is echt en geimporteerd uit Holland dus niet de nep drop dat ze hier licorice noemen. Dat is gewoon een soort benaming voor nep drop.

Een zakje van elk ging mee naar huis en de lieverd Kevin  ging zondag nog even terug om nog een zakje van alles te halen,. Just in case he said...

Dan kwam ik nog iets tegen wat ik jullie ook niet wilde onthouden. Ik heb een Subway in mijn Gas station en dit kan er dus gebeuren in een Subway. Je schrikt je toch een complete ongeluk.

https://youtu.be/ZBiboVzi2VI

3 opmerkingen:

  1. fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat......tsja dat stamppot gebeuren is echt iets Hollands net als het eten prakken....hahaha heb toevallig gisteren bij de Lidl een stampot receptenboek gekocht met 51 stamppotgerechten.....als je het leuk vind wil ik er wel een naar je opsturen hoor...:-))) geniet lekker van je hollandse drop en fijne week! Groetjes Wilma Reijnhoudt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopen dat het vervelendste voorbij is!
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe ik Love vond,4 juli 2019 om 18:09

    Ik ben een alleenstaande moeder voor meer dan een decennium, maar een vriend advies dat ik een soulmate te vinden omdat ik altijd depressief was en liefde oplossing tempel kan helpen. Ik heb een liefdesbetovering gehad om mijn zielsverwant te vinden. Ik was al heel lang gelukkig vrijgezel, maar besefte dat het misschien leuk zou zijn om eindelijk de persoon te ontmoeten met wie ik de rest van mijn leven zou doorbrengen. Op 15 januari ontmoette ik een geweldige kerel. hij heeft het over trouwen. Het is een wonder want het is niet gebeurd in 10 jaar.
    Bezoek (Lovesolutiontemple.com) website en bekijk meer testimonials. (Sangopriestesslovesolution@outlook.com)
    owery Louis.

    BeantwoordenVerwijderen