donderdag 19 juni 2014

Graduations and more

Ja we daar zijn dan eindelijk. Zonder dat ik er erg in heb is het alweer effe geleden . Time flies when your having fun!

Wat is er weer allemaal gebeurd. Nou aller belangrijkste uiteraard is dat Shirley haar bachelor degree gehaald heeft. EN nog Cum laude ook.


Onnodig om te vermelden dat ik bere trots op mijn meisje ben. Ze doet het toch maar effe..
Uiteraard was het een hele ceremony. Daarna nog effe wat foto's en daarna zijn we gaan lunchen. Daarna naar de winkel. Shirley wil na de zomer weer terug naar school voor een vervolg opleiding in accounting. Haar laptop is inmiddels 4 jaar oud en half gaar. Als graduation kadootje mocht ze een nieuw exemplaar uitzoeken.

De opvolgende week begon ik dus bij mijn nieuwe baan. Na een weekje vrij te zijn geweest, begon ik dus woensdag, inmiddels alweer 3 weken geleden.
Dat is wel effe wennen weer hoor. Dit is een geheel nieuw restaurant met het nieuwste van het nieuwste in appartuur en snufjes.
En voor een reden is het lopen in een Mac een bepaalde manier. Waarschijnlijk omdat de vloer vrij glad kan zijn of zo, ik weet het niet. Maar de eerste week verekte ik van de spierpijn in mijn benen. Ook veel producten die nieuw zijn. Al die verrekete coffee producten, frappa, mocha, Hot, Iced. Het valt nog niet mee om het verschil te ontdekken en om te onthouden hoe elke gemaakt wordt.

Hier gaat ook (bijna) overal slagroom op, tot aan de milkshakes aan toe.  

Maar het is ook weer alsof ik nooit weg ben geweest. Nog steeds dezelfde problemen die elke Mac ondervind, dezelfde slimme werknemers, en dezelfde klanten. En dezelfde adrenaline wanneer je "runt op raam 2." Heerlijk..!!
Ik ben het in elk geval nog niet verleerd. Al heb ik de eerste week zo af en toe een verkeerd broodje gegeven omdat er nu zoveel zijn en die krengen allemaal op elkaar lijken.

De kassa'a zijn ook de nieuste techniek uiteraard en het is effe puzzelen soms. Dan heb ik nu ook 2 drive lanes. Ook dat is een nieuwe.

Verder is het volop zomer. dat wil zeggen, behalve als ik 2 dagen vrij heb. Dan regent het 24/7 en wel zo hard dat er weer floods waren hier. Niet bij mijn huis hoor. Ik zit hoog en droog. Maar ik moest zaterdag morgen mooi een stuk omrijden omdat ik 100 meter voor de oprit van de I90 niet verder kon door een road block door overstromingen.

Alle dagen dat ik werk is het uiteraard te heet voor woorden. Nee, geen klagen hoor. Gewoon van genieten..Met heet weer komt ook onweer en het zal ook eens niet zo zijn maar maar uiteraard kregen we weer een leuke storm om onze oren. Zo erg dat 10 mile hier vandaan een tornado door de town van Verona jaagde. Dak van een benzine station afrukte, Gehele verkeerslichten boven een grote kruising de lucht in ging en menig bomen en daken van huizen door de lucht vlogen en grote chaos veroorzaakte en stroom uitval uiteraard.
Om je een idee te geven

http://www.wktv.com/slideshows/Storms-cause-damage-throughout-area-263656431.html?gallery=y&img=0&c=y


Hier gelukkig alleen de cable wat betekend dat we geen internet en TV hadden tot laat woensdag avond.

Gelukkig hier bij mijn huis bleef alles hangen waar het was. Dat valt me 100 % mee want ik heb nog een boom op mijn schuur liggen van een vorige storm en die bomen achter mijn huis zijn ouder dan sinterklaas en half dood.

Dan werd mijn hubby vorige week 50. Nou houd hij helemaal niet van verjaardagen  en hem er aan herinneren dat ie 50 werd viel ok niet erg goed. ( volens mij heet zoiets een midlife crisis haha) Meneer wilde niks doen. Zijn mam vroeg mij wat we gingen doen voor zijn verjaardag en ik vertelde haar dus dat ik het niet meer te spraken breng. Zijn mams woorden. O wait a minute. I will arrange something. He will not give me a hard time.

 En uiteraard geen sprankje tegen spraak tegen mams. Mijn schoonmoeder is een vreselijk lief mens maar haar tegen spreken is er niet bij..

Uiteraard is er nog veel meer te vertellen na 3 weken. Maar dan wordt het een erg lange blog. Morgen verder...




3 opmerkingen:

  1. leuk weer een blogje. Had het al op FB geschreven maar super van Shirley.
    Fijn dat je nwe job goed bevalt.



    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn dat je er weer bent :-)

    Miste je al !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo geweldig je er weer te hebben en te lezen hé!!
    Het staat bij jou nooit stil ;-)
    Kijk uit naar de volgende blog

    BeantwoordenVerwijderen