woensdag 14 mei 2014

Zomer...

Amper 4 weken na de laatste snowstorm is het dan eindelijk zomer. En hoe.. 27... 28 graden, zon..Ohhh wat heerlijk..Buiten zitten on the porch, bbq-en. plantjes poten. Nou niet ik dan maar Kevin. Ik heb een porch met bloembakken vol kruiden. Hij is nu druk bezig met de tomaten planten en groenten planten, peppers, aardbeien enz.

Vorige week heb ik dan mijn 2 week notice ingediend. Nou mijn supervisor was "not amused". Ik was die dag op het hoofdkantoor en binnen een half uur stond hij op de stoep. Gestuurd door zijn baas. Hij begreep wel waarom ik ging. Het bedrijf waar ik werk heeft geen fatsoenlijk benzine station voor mij. Alle stations hebben een manager en doordat men 6 stations gesloten heeft en er nog een paar sluiten deze zomer, is de kans op een plekje ook erg klein.

Het feit dat men mij nu een station tijdelijk laat runnen, deed men om tijd te winnen en mij tevreden te houden. Want ik had maanden geleden al laten weten dat ik verder ging kijken.

De grote baas kwam vrijdag langs om te kijken wat hij kon doen om mijn gedachten te veranderen. Helaas kan hij mij niet bieden wat ik wil en ik verander dus duidelijk niet van gedachten. Ik mag terug komen als het me niet bevalt...sure...

Ik heb uiteraaard netjes mijn 2 week notice ingediend en doe alles wat ik geacht word te doen. Wat bij mij dan een vieze smaak in mijn mond achter laat is dat men mij niet mijn opgebouwde vacanty uren zal uitbetalen. Dat vind ik dan een beetje aan de minne kant.

Ik moet er ook even induiken of dat wettelijk kan. Wat ik kan vinden is dat men ze wel moet uitbetalen behalve als je een waiver hebt getekend. Dat kan ik mij niet herinneren, maar het zal best in de kleine lettertjes hebben gestaan.

Dat gaan we dus effe nazoeken. Ik laat me toch niet maar zo een week vacanty dagen door de neus boren.

Afgelopen weekend was moeder dag. Wij vierde het een beetje zaterdag omdat ik zondag moest werken. Vrijdag kreeg ik van hubby al een mooie bos bloemen. Zaterdag kwamen Shirley en Josh. Ik kreeg een nieuwe lunch box en een mooie ring.

 
En ik werd meegenomen uit lunch. Al met al een hele mooie dag.                                                      
 
Nog 3 dagen dan is het de grote dag. Dan graduate Shirley van college. Wordt vroeg op staat want Shirley gaat naar school in Onondaga, maar ze is officieeel een leerling van Suny Delhi. en daar zal dus de graduation plaatst vinden zaterdag. Ik ben erg benieuwd.                                                         
 

5 opmerkingen:

  1. Dan kon die baas mij de pot op, maar dan stopte ik nu met werken en nam mijn vakantie-uren op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie ring heb je gekregen. en wat betreft je baas, die kan lekker een hoge boom in.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sanne dat kan ik wel doen maar het enige dat daarmee bereik is dat ik dan quite en dan haald men vast en zeker de laatste dag ook nog eens van mijn paycheck af..helaas werkt het hier zo..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sanne dat kan ik wel doen maar het enige dat daarmee bereik is dat ik dan quite en dan haald men vast en zeker de laatste dag ook nog eens van mijn paycheck af..helaas werkt het hier zo..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi man! Niets van de aso's aantrekken. Raar land. :-)

    BeantwoordenVerwijderen