maandag 5 mei 2014

Nieuwe baan

Vorige week dinsdag had ik laatste gesprek bij een eventuele nieuwe werkgever. Voor mijn gevoel een goed gesprek. Hij beloofde voor het einde van de week met een voorstel te komen.

Einde van de week kwam en geen telefoontje he.. Tja iets waar ik nooit helemaal aan zal wennen. Tijds afspraken...

Ik had inmiddels wel vernomen dat hij mijn referenties aan het natrekken was. In elk geval een goed teken, niet dan?

Vandaag had ik vrij. Dat zou beteken dat ik deze week voor het eerst in 3 weken had ik dus eens 2 dagen vrij in 1 week. Dat was tot 8 uur vanmorgen, toen de store belde dat mijn assisten manager afgebelt had. En dat betekende dus dat ik mij kon gaan aankleden en dag zwaaien tegen mijn vrije dag.

Vanmiddg belde dan eindelijk mijn grote vriend. Het voorstel is goed. Stukken beter dan ik nu heb. Meer geld maar eigenlijk belangrijker, veel betere arbeidsvoorwaarden. Meer vacantie dagen, betere ziekte kosten verzekering etc.

Hij wilde dat ik er een nachtje over zou slapen en dat zal ik zeker doen, maar mijn beslissing was eigenlijk al gemaakt.

Dus einde gasstation.

Hubby kwam net thuis en Aleysha kwam er gelijk achter aan. Aleysha kon Kevin gelijk even melden dat hij een lekke band had. Kevin neemt het niet gelijk serieus. Maar gaat toch even kijken en ja hoor. Lekke band..Hij is nu dus zijn band laten maken. Want hij heeft zijn auto natuurlijk nodig.

Aleysha is druk in de weer met AP testen etc. Het einde van de highschool naderd snel nu. Nog 2 maandjes en dan is het highschool leven voorbij. Ik denk dat ze eigenlijk ook wel jammer vind want Aleysha heeft het erg naar haar zin op deze school. Ze is in dit laatste jaar opeens een sociale butterfly geworden.

Vandaag zagen we zowaar een zon. Die hebben we meer dan een week niet gezien. Het heeft alleen maar geregend en geregend. Vannacht en morgen nacht vriest het ook nog. Kevin is al druk met zijn plantjes in de weer, maar die moesten gisteren weer naar binnen en staan nu in mijn eetkamer.
Hopelijk is de vorst dan eindelijk deze week over. Wij zijn het in elk geval helemaal klaar mee. Maar dan ook HELEMAAL.




7 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk voor je, eindelijk een baan die je echt graag wilt en ook nog een met goede benifits. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik hoop zo dat deze baan je nu eindelijk eens gaat brengen wat je ervan verwacht. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe baan - is het dicht bij jou in de buurt of moet je weer een eindje rijden? Hier is de sneeuw ook eindelijk weg, maar om iets te planten moet nog even wachten.
    Groetjes, Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Top! Gefeliciteerd met de nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zou dat fijn zijn voor jou! Nieuwe baan, nieuwe kansen! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lijkt me dat geweldig zeg als je daar lekker mag werken! Volgens mij is het daar echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen