dinsdag 9 december 2014

geen idee

Ok ik ben nu geloof ik 11 x overnieuw begonnen met deze blog. Ik heb geen idee wat te schrijven of hoe. Moraal van het verhaal is simple. Er zijn bij 3 kwaadaardige tumors gewonden.

De uitslag kwam vorige week toen ik in Chicago was voor een training. Was geen fijne week kan ik je melden.

Ik ben kwaad, teleurgesteld, verdrietig, hopeloos. Ene moment erg nuchter, andere moment kan ik janken en alles wel bij elkaar schreeuwen.

Donderdag heb ik een nieuwe scan waar er uitgebreider gezocht gaat worden naar eventuele andere plekjes of uitzaaiingen.

De behandeling zal afhangen van wat er donderdag uit komt. Als ik donderdag al uitslag krijg. Ook dat ligt er weer aan wat men vind of hopelijk niet vind.

In gunstigse geval vind men verder niks en dan kan er volgende week begonnen worden met chemotherapy. Ook een operatie zal nodig zijn.

Tja dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten

23 opmerkingen:

  1. Wow, daar ben ik even stil van. Pff! Hug!

    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jemig Petra. Dat is beroerd. Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yvonne verhoeven9 december 2014 om 20:54

    heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte! Zal donderdag een kaarsje branden voor een goede uitslag.
    Groetjes,, Carry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Peet,
    Ik weet een beetje hoe je je voelt. Je wereld sort ineens in elkaar. Het ene moment is alles normaal het volgende moment is jouw wereld compleet verandert en draait de rest gewoon door. Alsof je naar een film zit te kijken. Hoe verschrikkelijk oneerlijk! Net nu je je draai gevonden hebt, een fijne vent hebt, je kids lekker op hun plaats zijn en jij van je leven kan genieten gebeurt dit. Ongelofelijk. Ik voel zó met je mee!
    Wat het ook is en wat de verdere uitslagen zijn je gaat een klote tijd tegemoet. je bent een vechter en ik weet dat je iedereen verbaasd zal doen staan met je vechtlust maar ik weet ook hoe het er van binnen uit kan zien dat weet je.
    Je kunt me altijd mailen als je wilt praten, ik volg je op de voet, je bent in mijn gedachten en mijn hart is vol van verdriet over het oneerlijke dat dit nou net jou moet overkomen. Als er iemand een 'break' verdient bij jij het wel. <3<3<3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, heftig. Ik ga voor je duimen en steek een kaarsje op.
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pfff... heftig! Ik hoop dat je gauw met de behandeling kan beginnen. Heel veel sterkte en kracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tjee woorden schieten te kort. Succes en veel sterkte de komende tijd. We denken aan je. Big hug!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat een heftig nieuws. Heel veel kracht en sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Petra, wat heftig. Heel veel sterkte en ik duim voor een goede uitslag donderdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Petra,
    Ik kan niets zeggen om je pijn te verzachten maar ik kan je wel een
    knuffel geven. Ik wens je alle sterkte toe en hoe zijn ze er achter gekomen?
    Had je pijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. poeh, wat vreselijk...............
    sterkte met de uitslag! donderdag
    ik doe een gebedje voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Petra, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, dus schrijf ik dat maar op. Wat vind ik dit vreselijk voor je; we kennen elkaar niet in het echt, maar ik wens je alle kracht en sterkte toe! Veel liefs, Karin (uit Den Haag)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Iemand vertelde het mij vandaag en ik wil je heel veel sterkte wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens je heel veel sterkte voor jou en je naasten!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. (mag ik??) Godverdomme!!!!! Wauw dat is heftig. Geen woorden voor. Hou je taai meid.
    Cora Vllug

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een klote nieuws! Hoop dat er vandaag toch nog wat gunstige berichten komen. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vreselijk nieuws, ik voel zo met je mee. Ik weet hoe het is, ben nu pas 3 jaar kanker vrij, en ik was net als jij heel verdrieting, boos, kwaad, hoe kan dit met mij gebeuren? Maar heb vertrouwen in je dokters, die van mij waren fantastisch. Het allerbest toegewenst, ik duim voor je.
    Lieve groetjes uit Canada, Ida en Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel sterkte. Je bent bij ons in onze gedachten en gebeden. Hartelijke groeten vanaf het eiland.

    BeantwoordenVerwijderen