woensdag 6 augustus 2014

Nieuwe ruit?


Tja nu zou je denken dat ik vandaag een nieuwe ruit in mijn deur heb gekregen. Meneer Mohammed had dat namelijk beloofd. Maar ja, tja  uh geen mmohammed gezien vandaag. Afspraken nakomen is en blijft een moeilijk iets. Zelfs voor Niet Amerikanen.

Afgelopen weekend, was Kevin zijn zus Jacqui uit California met haar gezin op vacantie bij Kevin zijn ouders.
Uiteraard hebben we het hele weekend daar gespandeerd. Het was schitterend weer dus ma Carter kon haar hart uitleven in haar gasten verwennen. De gast vrouw zijn is haar wel toe vertrouwd.

Tantes, ooms, vrienden, neven/nichten. iedereen kwam ergens in het weekend wel langs

Vrijdag zijn we met zijn allen naar Saratoga gegaan. Op de weg er heen komen we langs een klein winkeltje. Dit winikeltje is van een mevrouw die een dochter van een Nederlandse is en een dochter in Nederland heeft wonen. Niet alleen heeft ze echte Gouda kaas, maar ook drop.

Je begrijpt dat ik ingeslagen heb.


Een total van 5 pound. uiteraard deel ik ook met mijn dochters. kevin kan het niet luchten of zien, maar ja welke Amerikaan kan dat wel

Zaterdag gingen we met zijn allen naar de Carter house, incl Aleysha, Shirley en Josh. Heerlijk genoten van al de lekkernijen. Incl Margarita's.

 
Vanaf rechts. Alex (kevin's zus dochter) Dan 5 vrienden van Jacqui, Shirley en Josh, kevin, ik Gail mijn schoonmoeder, Jacqui (kevin's zus).Anthony Jacqui's zoontje, Jan mijn schoonvader, Kevin's neef (op de beer cooler en zijn vrouw. Jacqui's man nam de foto en staat er dus niet op) en Aleysha was al vertrokken.
 
Het werd een latertje edn uiteraard warden er veel oude koeien uit de sloot gehaald. kevin en zijn biker neef hebben namelijk nogal wat uitgehaald in hun jonge jaren.
 
 Zo vonden ze als jochies bevoorbeel handgranaten op zolder van de Carter huis dat net gekocht was en waren daarmee aan het over gooien. Nadat pa en ma in de gaten hadden dat het heel echt lijkende granaten waren werd de politie gebeld en bleken 2 van de 4 graten dus gewoon werkend te zijn.
 
Ook werd ik ntuurlijk uitgebreid ingelicht over vanalles wat mijn "lieve" echtgenoot allemaal heb uitgespookt.
 
Zondag werd een soortgelijke dag met veel lekker eten family en vrienden. Zondag avond was het dan weer afscheid nemen van de Angell family want die gingen eergister weer terug naar LA.
 
Dan vond Marc, (Jacqui's husband) een oude post card. Dit is het huis van mijn schoonouders, of wel in dorp bekend als de Carter home.
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten